FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål i forbindelse med bestilling og levering

Spørgsmål i forbindelse med bestilling og levering

Vi leverer din bestilling inden for 5-7 hverdage. Du kan tilkøbe levering til dagen efter, for kr. 89 ekstra. I forbindelse med at vi sender din bestilling, modtager du en bekræftelse på dette i din e-mail. Husk at tjekke spam/uønsket mappen, hvis ikke du kan finde kvitteringen. Vi har erfaring med, at e-mails der slutter med hotmail.com kan i sjældne tilfælde frasortere vores mails. 
Vi giver besked en dag før levering, enten på SMS, e-mail eller telefonisk. Foretrækker du f.eks. at blive kontaktet på SMS eller ved opkald, angiv venligst dette i kommentarfeltet i forbindelse med din bestilling.

Visa/Dankort, MasterCard, Mobilepay og VIABILL

Hvis du oplever problemer med din betaling, kan det være fordi, at dit betalingskort ikke er tilmeldt 3D secure også kaldet sikker nethandel. Du kan tilmelde dit kort til dette gennem dette link til NETS https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx
Oplever du mod forventning andre problemer med at handle på vores hjemmeside, kan du fordelagtigt kontakte vores support-afdeling på tlf. 70 55 55 51

På baggrund af, at vi i Dansk Træfirma har øget fokus på kundeoplevelsen, har vi valgt at prioritere dine behov og ønsker først. Derfor opererer vi udelukkende med online handel, således vi har ressourcer og tid nok til at sætte vores kunder som første prioritet.

Du har mulighed for at angive hvilken dato du ønsker din bestilling leveret. Du kan oplyse om dette i forbindelse med din bestilling. I tilfælde af, at vi ikke har mulighed for at levere til den bestemt dato, vil vi naturligvis rette henvendelse til dig telefonisk, med henblik på at aftale en alternativ dato.

Hvis du fortryder dit køb, skal du hurtigst muligt kontakte os telefonisk på 70 55 55 51. Vi har mulighed for at annullere bestillingen, hvis ikke den er blevet pakket førend du kontakter os. I tilfælde af, at du kontakter os og bestillingen er blevet pakket, er du desværre nødsaget til at sende ordren retur.

Hos Dansk Træfirma er vores kunder førsteprioritet, og vi vil derfor yde vores bedste for at imødekomme dine behov. Er du utilfreds med en vare eller med forsendelsen, bedes du rette henvendelse til os telefonisk på 70 55 55 51 eller på e-mail reklamation@dansktraefirma.dk hvorfor vi i fællesskab med dig, vil finde den bedst mulige løsning.

Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål

Hos Dansk Træfirma prioriterer vi kvalitet og bæredygtighed, hvorfor vi fokuserer på at tilbyde produkter der er blandt markedets bedste, samtidig med at vi er yderst opmærksomme på at være CO2 neutrale. Med udgangspunkt i dette, har vi valgt at plante ét træ i en dansk folkeskov for hver bestilling vi får på hjemmesiden.

Vi har beskrevet fremgangsmåde og effekt ud fra hvert produkt i vores shop. Er du fortsat i tvivl? Kontakt os på 70 55 55 51, vi sidder klar til at hjælpe og rådgive dig!

Dit træpilleforbrug afhænger af dit opvarmningsbehov, kvaliteten på træpillerne og dit fyrs virkningsgrad. Du kan altid kontakte os telefonisk på 70 55 55 51 eller på mail info@dansktraefirma.dk hvor vi sidder klar til at besvare dit spørgsmål specifikt, det eneste vi skal bruge af informationer, er kvadratmeterstørrelsen på dit hus og dit træpillefyrs virkningsgrad. 

I forlængelse af, at vi har et øget fokus på kundeservice, beklæder vi vores paller med vand- og vindtæt plastik, således sækkene kan stå udendørs vinteren over, uden af disse beskadiges.

Udfyld kontaktformularen

Ved at indsende denne formular accepterer du vores vilkår, betingelser og vores privatlivspolitik, som forklarer, hvordan vi kan indsamle, bruge og videregive dine personlige oplysninger, herunder til tredjeparter